All Categories
EN

Home>MANCINI

DOPU À L'UNIONE EUROPEA, I STATI UNITI È U GIAPPONE INIZIATI CONVERSATI PÀ RISOLVERE A DISPUTA TARIFFA DI ACCIAIO E ALLUMINU

Tempu: 2021-11-23 Visite: 13

Dopu à a fine di a disputa di tariffu di l'azzaru è di l'aluminiu cù l'Unione Europea, u luni (15 nuvembre) i funzionari americani è giapponesi accunsentutu à inizià e negoziazioni per risolve a disputa di u cummerciu di i Stati Uniti nantu à i tariffi supplementari nantu à l'azzaru è l'aluminiu impurtati da u Giappone.

Ufficiale giapponese hà dettu chì a decisione hè stata ghjunta dopu à una riunione trà u Sicritariu di u Cummerciu di i Stati Uniti Gina Raimondo è u Ministru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria di u Giappone, Koichi Hagiuda, chì riflette a relazione trà e più grande è a terza ecunumia di u mondu. L'impurtanza di a cooperazione.

"I rapporti USA-Giappone sò vitali per u valore ecunomicu cumunu", disse Raimundo. Ella hà dumandatu à i dui lati à cooperà in una varietà di settori in semiconduttori è catene di supply, perchè a carenza di chips è i prublemi di produzzione impediscenu a ricuperazione ecunomica di tutti i paesi sviluppati.

U Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria di u Giappone hà dettu u luni chì u Giappone è i Stati Uniti accunsenu à inizià discussioni in una reunione bilaterale in Tokyo per risolve u prublema di i Stati Uniti chì imponenu tariffi supplementari à l'azzaru è l'aluminiu impurtati da u Giappone. Tuttavia, un ufficiale di u Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria di u Giappone hà dettu chì e duie parti ùn anu micca discututu misure specifiche o stabilitu una data per i negoziati.bobina d'acciaio galvanizatu

I Stati Uniti anu dettu u venneri chì avissi da principià e discussioni cù u Giappone nantu à a questione di i tariffi d'impurtazione nantu à l'azzaru è l'aluminiu, è chì ponu rilassate sti tariffi com'è u risultatu. Questu hè un cruciveru longu di a relazione cummerciale trà i dui paesi.

A principiu di u mese, u Giappone hà dumandatu à i Stati Uniti d'annullà i tariffi imposti da l'amministrazione di l'anzianu presidente Trump in 2018 in "Section 232".

"U Giappone esige una volta di più chì i Stati Uniti risolvenu cumplettamente u prublema di l'aumentu di i tariffi in cunfurmità cù e regule di l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC), cum'è u Giappone esige da 2018", hà dettu Hiroyuki Hatada, un ufficiale di u Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è u Cummerciu. Industria.

I Stati Uniti è l'Unione Europea anu recentemente accunsentutu per finisce a disputa in corso nantu à a tarifa di l'acciau è l'aluminiu da l'anzianu presidente Trump in 2018, sguassate un chiovu in e relazioni cross-strait, è evità una crescita in i tariffi di retagliazione di l'UE.

L'accordu mantene a tarifa di 25% è 10% imposte da i Stati Uniti à l'azzaru è l'aluminiu sottu a Seczione 232, mentre chì permette à una "quantità limitata" di metallu pruduciutu in a UE per entre in i Stati Uniti senza tasse.

Quandu hà dumandatu cumu u Giappone reagisce se i Stati Uniti pruponenu misure simili, Hatada hà rispostu dicendu: "In quantu pudemu imaginà, quandu parlemu di risolve u prublema in una manera conforme à l'OMC, parlemu di annullà supplementi supplementari. tariffa ".

"I dettagli seranu annunziati più tardi", aghjunse, "se i tariffi sò eliminati, serà una suluzione perfetta per u Giappone".

U Ministeru di l'Ecunumia, u Cummerciu è l'Industria di u Giappone hà dettu chì i dui paesi anu ancu accunsentutu à stabilisce un Partenariatu cummerciale è industriale Giappone-US (JUCIP) per cooperà per rinfurzà a cumpetitività industriale è e catene di supply.

L'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti hà dichjaratu chì e negoziazioni cù u Giappone nantu à a questione di l'azzaru è l'aluminiu daranu l'uppurtunità di prumove standard elevati è risolve i prublemi cumuni cum'è u cambiamentu climaticu.

Questa hè a prima visita di Raimundo in Asia dapoi u so postu. Ella visitarà Singapore per dui ghjorni à partesi da marti, è viaghjarà in Malesia u ghjovi, seguita da a Corea di u Sud è l'India.

U presidente di i Stati Uniti Biden hà appena annunziatu chì un novu quadru ecunomicu serà stabilitu per "determinà i nostri scopi cumuni cù i nostri partenarii in a regione".